Strömavbrott

Alltså hejd?

Jag kommer hem idag på eftermiddagen efter att ha varit med pappa på ikea och köpt en möbel vi ska ha tv:n på. Inte långt efter pappa har åkt och jag står  i köket och styr maten för full makaron så går strömmen.....och det var ungefär 17.10...så vi ringer studentstaden och det visar sig att alla lägenheter i vårt hus är utan ström. De meddelar att jouren rycker ut och att de hör av sig när de vet mer. Senare ringer det på dörren och en kille säger att om en halv timme till en timme ska vi få tillbaka strömmen....nu är jag bra hungring och klockan är nu 18. Men vi tar det säkra före det osäkra och beställer hem mat. Det var tur det....för elektrikerna jobbar på och strax efter 22 får vi strömmen tillbaka. grejen var att jag hade ett referat som var tvunget att skriva då det ska lämnads in imorn 8.15. så efter mycket om och men, ligger jag nu i sägen med referatet utskrivet....

Fan va beroende man är av ström! 

God natt


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0