Dramatik

ja mitt i matlagningen skär sig Janne i fingret, det börjar blöda rätt rejält så vi befarar att vi måste åka iväg och sy.
Så vi ringer 112 och frågar hur vi ska göra...de rekomenderar att vi tar sjuktaxi upp. Så vi bokar en sån men blir lite osäkra på av det kommer kosta oss så vi ringer Jannes systers pojkvän som slänger sig i bilen för att hämta upp oss.

Väl ute på parkeringen när vi står och väntar så kommer Janne på att - kanske vårdcentralen kan ta emot mig... så Janne in där och jag står kvar på parkeringen. Sen slänger han ut sitt huvud och säger att han får hjälp där och att jag ska ringa och säga tt vi inte behöver skjuts till akis....ja shit.


Efter mycket om och men så kommer Janne ut från ett undersökningsrum och berättar att han inte behövde sy. TUR!

Så nu har vi landat hemma igen, lite skakis är vi båda två. :)

 


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0