Underbar söndag

Jag vaknade av mig själv klockan halv nio. Gick upp och donade lite för mig själv ett tag, städade lite, fixade frukost och väckte Janne vid halv tio. Sen åt vi frukost tillsammans efter det en promenad isolskenet runt halva stan typ :P härligt!
lunch, hemgjord pizza från dagen innan för att sen ta bilen (som vi lyckligt lottade att få ha tillgång till idag) iväg för att köpa födelsedagspresent till jannes syster och så skulle jag ha en plattång eftersom min gamla gick sönder igår.

Vid tre var vi hemma igen då drog jag igång med brödbak, det blev tekakor :)
Nu sitter vi mätta efter middagen i soffan och tittar på pretty woman....en av mina favoritfilmer.


De blev riktigt bra den här gången!


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0