hallå bloggen

Det har varit tunt med inlägg, jag har haft fullt upp är förklaringen :) nu har jag avklarat min första VFU period och så har jag hittat hem till uppsala efter en vecka i knivsta. Idag har det varit späckat, martina kom hit vid tolv, då gick vi bort till friskis vid ekeby, köpte kort till mig och tog första klivet in i vårt nya liv med mera rörelse. kom hem,  duchade och åkte till draget och ikea där vi handlade lite...hör på det här....julskaker! lite i tidigate laget kankse :)

Sen blev det storhandling på maxi vi var bra duktiga idag, 1010kr blev 820kr  :) resultatet av att man letar specialerbjudanden samt att i och med att jag nyligen flyttat fått extra erbjudanen.

Nej nu ska jag ska krypa ner brevid min älskling och titta på sex and the city filmen.

hej på er


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0