Ensam

Så sitter jag här igen, ensam och tittar på tv. Janne har tentaperiod och tillbringar majoriteten dygnens alla timmar tillsammans med sina böcker och kursare. Jag skulle döda för att kunna få ha honom hemma just nu :)
just eftersom vi inte ses så mycket för antingen börjar jag tidigt och inte han eller så börjar han tidigt o inte jag. På eftermiddagarna kommer oftast jag hem först och sen dimper janne in som ett brev på posten precis lagom till mat :)
Och nu när det är tentaperiod så försvinner han igen efter maten och så blir jag själv....Jag har inte alltid nåt emot att vara ensam, det kan vara rätt skönt ibland, men inte ikväll!!!! Jag kanske reagerar såhär för att jag är trött....jag flänger som en vante mellan uppsala och knivsta för att jobba, det tär lite...

Jag ber som ursäkt för ett lite väl negativt inlägg.
tack o hej


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0