Produktiv dag :)

Jag satt fram till strax efter ett med rapporten, sen värmde vi rester till lunch. Jag tog en dusch och sen bar det iväg till ica maxi. Förrådet hade sinat så det var dags att fylla på :)
Efter maxi cyklade vi hem, plockade upp kassarna och drog igång. Jag sprang runt och tvättade fönster medan Janne lagade underbar pasta al forno, ett recept vi hittade i Paulo Robertos kokbok. Det blev riktigt bra, mumsigt :)
Pasta al forno blev mat som vi kan ta med oss till skolan och hade knappast kallnat innan Janne drog igång med middagsmaten. Köttgryta och ris. Även den blev underbar. Med maten på spisen satte jag igång med brödbak. The kakor blidde det :)

Så nu sitter vi i soffan med en massa matlådor i kylen och ett helt gäng the kakor som ligger och svalnar av sig.
Nej nu är det dags för sängen, jag har varit uppe och igång sen halv nio i morse. God natt!




Kolla in vilket fint förkläde vi hittade på maxi, snyggt inte sant?


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0