Ny design! Bitter?

jag kände för att piffa upp bloggen lite, vad tycks?

Nu sitter jag och känpar med min rapport som ska vara klar imorn,  jag vill verkligen inte det går så segt nu. Om jag fick välja så skulle den ha varit klar för länge sedan :)
solen skiner och det ligger frost på marken, det skulle vara så mycket trevligare att få gå ut och promenera än att sitta här! nej men jag är inte bitter!

och så nu till helgens aktiviteter. I fredags jobbade jag i knivsta så då passade jag och janne på att stanna kvar och äta lite mat. Det blev kalas-lax och pressad potatis.
Lördagen gick åt till att skriva rapport, på eftermiddagen åkte vi till gimo för att hälsa på Jannes föräldrar. vi hade en mysig eftermiddag/kväll med plugg, matlagning, bastubad och däckbyte. Kom hem sent lördagkväll, tog oss ett varmt bad och somnade som två barn direkt när vi lagt oss i sägen.

Nu är det söndag och jag ska bli klar med rapport.-jäveln för att kunna roa mig med andra saker. tack o hej!



Postat av: Olivia <3

Fin syrran!! ;)

2008-11-03 @ 18:43:37

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0