Vad ska jag göra?

Vad ska jag göra egentligen?
Jag känner att det spritter i kroppen men jag vet inte åt vilket håll....Jag har precis ätit, det är kanske därför jag har extra energi?? nej men det kan inte stämma, jag som alltid hamnar i matkoma efter jag ätit!
Det kan inte vara för att jag sovit bra, för det har jag inte. Janne snarkade mer eller mindre hela natten och för er som inte vet så sover jag inte speciellt hårt när jag sover. Jag vaknar av typ ingenting, så vaknade till för varje snarkning :)

Eller jo nu kom ja på det! jag la mig ute o solade ett tag och somnade till....sov en halvtimme kanske, det är nog därför!

Nu ska jag förbereda mig för opponeringen vi ska ha imorn, sen tar jag nog en promenad tror jag,

Tack o hej!



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0