Snart är sommaren här!

Vaknade vid åtta idag av att solen sken in i rummet mitt, ska verkligen inte klaga på vädret idag, tänkte gå ut och hänga lite tvätt snart och sätta mig i en solstol och bara njuta av att jag inte har någonting att göra idag överhuvudtaget! Inget skolarbete för att nya delkursen börjar imorn, skit skönt är det!! :)

Men nya projektet på runristarvägen är köket, det ska börjar rivas imorn tror jag, så jag har fått order om att plocka undan dukar och likande som bara kommer ligga och samla damm.....så det ska jag väl göra.

Reflekterade i morse som att för ca en vecka sedan satt jag ute på altanen och då var det inte många träd som hade slagit ut, men idag är näst intill alla träd gröna :)
Den bästa tiden är nu! Det blir bara ljusare och ljusare, varmare och varmare, Wei!

image124
Jag hittade det här underbara trädet på väg hem, helt rosa var det! Fint inte sant?


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0