Shopping

Lördag = shopping! :)

Mamma, Olivia och jag tog oss en sväng förbi stadium och skopunkten och sen vidare till Gränby Centrum för att handla lite igår. Jag köpte på mig två par skor på skopunkten och olivia fick ett par  "ta tre, betala för två" Vidare upp till gränby där jag köpte på mig ett till par skor och massa handdukar och en skjorta.
Skälet till varför vi åkte var för att köpa till presenter till Caroline, så det gjorde jag också. Jag hittade en skål till henne inne på duka.
O när vi väl tagit oss till Gränby så passade bi på att handla upp oss på lite mat på Kvantum.


Sen hem, packa upp allt och styra mat. Mitt i allt kom Karolina som var inbjuden på mat och shlagerkväll! Vi åt grillat och färskpotatissallad och tittade på eurovision song contest....jag somnade framför tv....det börjar bli rutin nu. Jag orkar liksom inte riktigt hålla upp ögonen längre :P



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0