Nu är det officiellt!!!!

Jag ska flytta från underbara Runristarvägen 2....
för att bli med lägenhet :)haha
Mer exakt ska jag och Janne ska flytta ihop! wie :)

Det är så att Thomas som Janne bor med nu flyttar ut och jag flyttar in!
Så den 1 augusti får jag nyckeln och Janne och jag blir sambos.
Det blev väl inte riktigt som nån av oss hade tänkt oss men det blir sällan som man har tänkt sig.
Så nu är planen att jobba, jobba, jobba o sommar och spara pengar:

Det känns otroligt bra

Det är du och jag hjärtat!


Så med anledning av att jag flyttar så har jag skapat en ny kategori (Hus o hem)
som kommer att handla om min flytt till Uppsala.


Postat av: Sanna

Gud va kul! Kommer bli kanonbra, du ser hur det kan bli ibland när det bara känns rätt =)Förstod att det va det du styrde=) KRAM

2008-05-22 @ 09:36:17
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0