Marknad

Vi tog oss en lite sväng ner på marknaden jag, mamma och Janne. Caroline stod nere på markanden och hjälpte till hos flitiga fingrar, pappa och Olivia hade redan dragit..de skulle springa valloxen runt.

Det är väl inte så mycket att se, på markanden egentligen...mest skit men jag och Janne köpte på oss lite köksredskap till vårt gemensamma hem...som vi nån gång kommer att få till :)

Eftersom det inte var så mycket att se drog vi oss ner till form där pappa och Olivia skulle gå i mål. Vi behövde inte vänta länge förrän de kom :) Jag fick bara med Olivia på bild......Bra jobbat syster! Hon sprang 5 km på 26 min.

Nu ska familjen bort på middag, jag och Janne blir själva. Vi ska äta kotletter och potatis med nåt mer till vet inte vad än dock. Vi var förbi Cornelia och lånade några filmer som vi tänkte titta på, sen blir det väl hockey Sverige - Finland också...om janne får bestämma :)



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0