God morgon

Då har man vaknat tidigt av sig själv...igen. Vaknade faktiskt först av alla idag. Caroline var mig hack i häl, men hon ska upp och jobba på Knivsta marknad, annars hade hon inte gått upp vid den här tiden.

Som sagt, idag är det Knivsta marknad. Pappa och Olivia ska springa valloxen runt så jag tänkte ta mig ner på byn och se dem gå i mål. Sen måste ja ju visa Janne vilken folkfest det är i knivsta denna dag :P med karuseller, knallar och godisregn!

Sitter här o filosoferar lite för mig själv, tittar ut genom fönstret och kan bara konstatera att vi inte har vädert på vår sida idag :( Det ser kallt och regnigt ut, ush o fy
Tror jag ska ta o styra Janne en frukost på sägen faktiskt....det är han värd



Musiktips: Kleerup feat Titiyo - Longing for lullabies

Postat av: matilda

god morgon!

2008-05-17 @ 09:42:06
URL: http://www.dresslikeme.blogg.se

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0