Fredag

Jag är nyss hemkommen från Uppsala. Jag mötte upp mina föräldrar för att köpa födelsedagspresent till syster Caroline som fyller 20 år på söndag. När butikerna stängt flörtade jag och Olivia till oss en middag på restaurang. :)
Det blev pasta med räkor och kräftstjärtar för min del. Mumsigt!

Nu sitter jag med papper, papper, papper.....försöker få till nån ordning i all oordning. Jag tänkte att det kunde vara smart att rensa och gå i genom allt nu innan allt ska flyttas, så det är klart och så slipper jag göra det sen när jag kommer ha tusen saker att göra.


Gud så sköt det är med fredagar! Att kunna sitta uppe sent och inte behöva oroa sig för att man måste gå upp tidigt imorgon..det är det bästa!!


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0