8 Månader

Idag är det 8 månader sedan jag och Janne blev tillsammans :) Fan va tiden går fort!
Snart är det ett år en vi träffades första gången, 28 juni 2007 tror jag det var, första gången jag la ögonen på mitt hjärta :)

Jag älskar dig Janne ♥

Jag och Janne firade det med att få vakna av oss själva, inte ha mobiler eller väckarklocka på. Jag vakna som vanligt först, väckte Janne för att få lite kärlek men han bad så snällt om att få sova lite till så jag stoppade om honom, jag la mig o läste kurslitteratur....den här boken jag är på nu är faktiskt intressant, handlar om rent och orent, om anomalier och gränsdragningar - Me like :)

Efter frukost och sånt där kraffs drog vi ner på stan, Janne köpte på sig två t.-tröjor. Jag köpte leggings. Sen bar det av till Kniven för mat med min familj.

Nu är det hockey som gäller!



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0