Städmani

Jag och mamma såg rent hus på fyran i onsdags, nu råder det total städmani här hemma! jag har just rengjort tagnentbordet med deinfektionsmedel och topps :)
Fy fan va äckligt programmet är, gu så skitigt folk har det hemma hos sig!

Jag har jobbat idag, är helt slut o kroppen nu, det var fullt ös hela dagen från 6.30 till 15.00!
Så kvällen blir luuuugn, ska gräva mig djupare in i hedvig ekerwalds bok Varje mor är en dotter. Får hemtenta på frdag som kommer och då kan det vara bra om man läst det man ska ha läst :)
men helst av allt vill jag åka till uppsala och slita min älskling från studierna och åka hem till honom.....

Nu ska jag gå och titta hur det går för mamma med städeriet

- C


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0