Jag ser det snöar

Då var det vinter igen då, :(
Jag som så gärna vill ha vår, tror inte jag är ensam om att känna så, eller?
Till 16 april ska det vara vår! så det så!

Idag känner jag är det sista dagen för tenta, sen så ska jag vara fri :)
Idag är första dagen på mitt nya liv, måste starta om känner jag för jag mår inte så himla bra i kroppen och kroppen måste man vara rädd om!
Dt har väl lite i göra med att jag är streddad av skolarbetet, men jag tror det hjälper om man sover som man ska, äter ordentligt osv...

Nej det här går inte!

- C

Postat av: Britta

Sov ut! räddningen är snart här... =) hppas att det gick bra på tentan, själv så sitter man å flucktar i böckerna för att själv skriva tenta om ca 1,5 vecka. tänk, denna tös som var så laddad har snudd på sprungit in i väggen, genom och lätt öm står hon nu på andra sidan å undrar om resten av året ska vara så här. jag hittar ju alltid de mest uptempo utbildningarna som finns =) ja ja, för vad är väl en bal på slottet?!

stor kram - B

2008-03-28 @ 11:27:01

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0