Helgen

Dag var ett tag sen jag skrev. Tänkte uppdatera lite om vad som hänt sen sist.
I fredags hade jag sista föreläsningen på delkurs 2. och fick hemtenta som ska vara klar om ca en vecka. Efter det var det bara att ta sig till gränby centrum då jag skulle på arbetsintervju för sommarjobb. Sen hem och packa väska för att bege mig tillbaka till uppsala och hem till janne.
Träffade karolina senare på kvällen, tog en fika med henne på café linne.

Igår var det lördag och jag och Janne och hans kompisar var på bandyfinalen på studenternas. Mycket trevligt faktiskt. Först tog vi oss till indutristaden för att inta en klassisk bandyfrukost bestående av pyttipanna, stekt ägg och öl. Grabbarna bastade efter maten, jag kände mig inte så manad till det så jag slog mig ner framför tv:n och väntade på dem. sen bar det av till studenternas. Matchen var väl inte superspännande.....efter första halvlek hade Cecilia lite svårt att få tillbaka värmen i tårna hennes så att behöva stå och frysa i ytterligare en halvlek var halvkul. :)




Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0