God morgon

Jag föröskte verkligen sova lägre men med täppt näsa och en pojkvän varm som en kamin gick det inte lägre. :)
Så här sitter jag, Janne sover, mamma och caroline är på step-pass, pappa snickrar på garaget och olivia tittat på tv.

Denna lördag är helt utan planer. ska kurera mig så jag orkar hänga med ut ikväll...det var bra länge sen jag var ute på krogen.

Igår åkte jag och janne till gimo tillsammans med hans syster och hennes pojkvän. Vi hade blivit bjuda på familjemiddag för att jannes minsta syster hade kommit ner från luleå. vi fick hemmagjort pizza, jag åt tills jag sprack :) nästan iaf.  

Jag hämtade upp min syster i stan efter det,  åkte hem till knivsta för att se det sista på let´s dance. Kul att tina vann tycker jag, hon har dansat så bra!


Nu lyssnar på en ny favorit Toger Lou - You can´t say no to me     ruggigt bra!

nej nu ska jag väcka hjärtat mitt. 


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0