Sommarjobb

Så då har startskottet gått för mitt sommarjobb!!
Jag jobbar på skolan brevid mig, Gredelby skolan två veckor nu, sen får vi se vad sommarmötet på segersta säger, hur många veckor jag får jobba där. JAG TAR ALLT JAG KAN FÅ!

Det kostar att flytta har jag insett :)  Jag har spanat in en byrå jag vill ha, sen så ska vi piffa upp Jannes lägenhet med gardiner, mattor, blommor, tavlor osv och även det kostar. Så jag behöver alla pengar som jag kan få :)

Nu har jag precis ätit mat, sill, färskpotatis, ägghalvor, det var grejer det! så nu ska jag ta och duscha och sätta mig framför tv och bara njuta av att jag inte har skolarbete som hänger över mig....



Imorn spelar Sverige sin första match också, den måste jag titta på! VIlka spelar de mot? Äre Grekland? ja jag tror det. :P

Tack o hej


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0