Syskon



Är bra att ha!!! Visst? :) Här är mina fina underbara systrar. Kom på att det kommer att bli tomt i höst utan dem!
Jag har väl under mina år tillsammans med dem inte alltid kommit överens :P....men nu när jag vet att
jag kan räkna dagarna tills det att jag inte längre delar hus med dem så kan jag inte hjälpa att jag lite lite blödig. 
Jag känner mig att jag ärlycklig lottad att jag har så fina systrar.
Och vi har gjort mycket tillsammans, bilat genom europa två gånger. Caroline och jag sov tillsammans
på källargolvet i säkert nio månader medan hela övervåningen byggdes om. Ja herregud, det var tider det. :)


Postat av: Olivia <3

Jah visst e jag fin!!

Älskar dig! <3 //lillsyrran! XD

2008-06-19 @ 23:33:39

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0