Hemma igen.

Så då var jag hemma igen, jag följde med Caroline hem som ska upp och jobba om 3,5 timmar, jag tycker det är ganska skönt att komma hem ett tag innan jag är dödstrött och inte vill göra annat än att hoppa isäng.

Nu har jag bäddat sängen och ska lägg mig snart. Men jag måste bara berätta en sak :)
Karin och Matilda var med och firade midommar med oss idag, och när vi ätit färdigt sill och sånt så försvinner Karin och Matilda för en lite stund, när de kommer tillbaka har de ordnat en fiskdam( detta kom som en överraskning för oss alla, då vi inte har kört med fiskdam på våra midsommaraftons firanden) och de säger att jag var välkommen att börja fiska och jag går fram och vad får jag på kroken om inte ett stort guldpaket, i det tre Sigvard Bernadotte Margrethe skålar!
Alla andra i sällskapet fick givetvis också fiska :)



Jag förståd sedan att Karin så jättegärna ville tacka alla vi som hjälp till på martins Begravning, hon har ett stort hjärta Karin!
Hon kom hem till oss dagen efter begravningen och ville ge mig en slant för att jag hjälpt till men jag ville inte ta emot några pengar. Utan jag ställde upp på begravningen som mitt sätt att visa att jag bryr mig. men när jag nu satt med en present i knät så kan man inte på samma sätt säga nej om ni förstår vad jag menar....


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0