Gratulerar

Det är ingen vanlig dag....för det är Linneas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!!
Grattis kusin Linnea på 21 års dagen :)

Lite udda dock, att födelsedagsbarnet själv är på personalfest och släkten är här för att fira Caroline.....
men allting ska inte alltid göras som det alltid görs :P
och inte nog med att vi firar Caroline på Linneas födelsedag så sticker syrran mitt i maten för att åka in till kungsträdgården att dansa till ett nummer av Robert Wells!'
kl 23.30 sändes det på tv!

Jag blev också uppvaktad, av mina gudföräldrar och jag fick en elvisp! Det är alltid bra att ha, tror jag!

Tråkigt att Sverige inte höll ställningarna i matchen och Spanien vann. Här satt vi med fotbollströjor på och färg i ansiktet
tack o hej
        


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0