Godis är gott :)

Själv framför datron med en godispåse...ibland har man det bra :P
Resten av familjen sitter vid tv:n och tittar på fotboll. Alltså nog för att ja gär intresserad av fotbolls EM men inte alla matcherna va? Det räcker med Sveriges matcher för mig!

Istället har jag suttit och tittat ut lite olika ställen jag vill gå till i imorn när det bär av till Huvudstaden. )
Hoppas Hoppas att vädret är med oss så vi slipper regn, hatar regn! Tror jag ska gå in på smhis hemsida nu och titta hur lördagsvädret ser ut. 


Hoppas ni alla har det bra en kväll som denna!
Jag får önska alla en trevlig helg!




Postat av: Sanna

ja det är såå sjukt gott! Kul att se dig gumman, du va fin =)

Om du tar fritids så tar jag förskolan ;)

Kom förbi nån dag!

Kram

2008-06-14 @ 18:46:34
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0