Fredag

Vaknade av klockan 7.45 jag hade lovat att vara barnvakt idag igen, så vid halv nio infann jag mig i "OC huset"
Janne låg kvar och sov, han jobbar natt så när en annan går och lägger sig så börjar han typ jobba. så jag lovade att han skulle få sova ordentligt :)

Vid ett tiden tog vi oss in till Uppsala och jannes systers (gamla)lägenhet, där det tapetserades för fulla muggar. Hon och hennes pojkvän har bott i en studentlägenhet som de nu ska flytta ifrån. Och studentstaden beordrade omtapetsering i sovrummet.
Skälet till varför jag och Janne åkte in var för att vi skulle hjälpa till då en tvättmaskin skulle köras över till vår lägenhet. Men tapetseringen var inte riktigt klar så kavlade upp och erbjöd vår hjälp. Som tack för medverkandet bjöds det på kladdkaka och jordgubbar i systerns nya lägenhet.

Ja så nu är vi med tvättmaskin, det ska bara till att koppla in el och vatten så är det bara att tuta och köra!


Vi kom till knivsta igen vid halv sex, janne gick och tog en powernap medans jag styrde upp pizzor till oss. Sen satt vi (läs jag) och snyftade till Broarna i madison county...

Och nu sitter jag här själv, helt själv. Hela familjen är i Göteborg. jag pratade med dem nyss och fick höra att de just kommit tillbaka till hotelet efter att ha varit på liseberg....nej nu är det natt natt!


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0