försäkringar hit, försäkringar dit, ändring av skatten...BLÄ

SHIT POMMES va roligt det är att styra med saker som att ändra sin skatt....det ska räknas och donas, det saknas papper och tal. Så jag måste ringa kommunens lönekontor imorn och höra mig för.

Jag som trodde att det bara var att fylla i vad man tror att man ska tjäna......jo tjena! Jag hoppas verkligen att jag kan få till blanketten tills imorn så jag kan få skicka in den till skatteverket.

Sen var de det här med hemförsäkring och liv-och olycksfallsförsäkring....ska jag teckna ny hemförsäkring för mig eller kan jag och janne skrivas på samma försäkringspapper?
o hur blir det med min nuvarande liv-och olycksfallsförsäkring? tar jag över den eller tecknar jag en ny?
Suck jag vet inte....måste sätta mig in i det hela, men palla när jag går in på försäkringsbolagets hemsida och hittar information på 96 sidor!! jo ja tackar ja!! :)



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0