Filmtips - A Mighty heart



Efter attackerna den 11:e september så ökar den journalistiska närvaron i Pakistan och Afganistan, samtidigt som stämningen blir mer våldsam, särskilt gentemot amerikanska media. Den sanna historien om hur den amerikanska journalisten Daniel Pearl blir kidnappad och hur både amerikansk militär och media samt pakistanska polisen jobbar tillsammans för att hitta honom innan det är försent är i vissa...



Janne och jag var sugna på en film här i tisdags, så efter klippningen gick vi
förbi Ica och jag fick syn på en här filmen.
Den var riktigt bra! jag tyckte den liknade serien "mord i sinnet", Oceans filmerna och "inte utan min dotter! filmen. Det är en sann berättelse och såna filmer brukar jag oftast fastna lite extra för. Men en helt klart värd film att se!


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0