Cillan goes fritidsfröken

Cillan goes fritidsfröken hela sommaren....

Sådär ja, ännu en arbetsdag avklarad. Idag var det lite maxat faktiskt....men det gick bra! Det är så fina barn vi har :)

I morgon bitti bär det av till Segersta skolan 8.45 för sommarmöte, så då visar det sig hur mycket jag får jobba resten av sommaren. Jag måste säga att jag är lite ovan med att gå upp och arbeta såhär så jag är helt slut när jag kommer hem. Jag är trött så jag mår illa nu faktiskt, så jag ska ta mig till sängen och sova ordentligt! jag vill vara lite piggare till helgen för jag och Janne ska åka till Stockholm på lördag, jag ska bjuda honom på mat på Östermalmshallen har jag lovat ( det är en fördelsedagspresent från mig som vi inte har fått till förrän nu) Vi hade också tänkt gå runt och titta, planera och drömma kring vår lägenhet och vårt liv som vi ska starta tillsammans :)

Efter Sthlm så ska vi fira Caroline som fyllt, med släkten. Hon fyllde för rätt länge sen men det har vi inte heller styrt upp förrän nu. och så spelar ju Sverige sin andra match på lördag!!! alltså jag är inget fan av fotboll annars men jag tycker det ät rätt kul att titta på när landslaget spelar. Så då kan man inte vara lika trött som jag är nu...


"nej det gååååår inte"


God natt


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0