Veckan som varit

Idag är det torsdag, shit dagarna bara flyger förbi! 
Jag har inte skrivit nåt på ett par dagar så jag tänke redogöra för vad jag har pysslat med :)

Det hela började med att Jannes kompis som han bott med sa till janne att det inte gjorde nåt om jag började städa och plocka lite i lägenheten. Några dagar senare sa han att det inte gjorde nåt om jag började flytta in. till historien hör att han knappt har några saker kvar i lägenheten, trots att  han har betalat hyra för hela månaden.

I och med det har jag och janne börjat plocka och städa och göra fint i vår lägenhet. Så jag har mer eller mindre spenderat alla dagar i veckan där. Vi har städat och städat, plockat, tänkt, sorterat, kastat ja det fanns en hel del att göra och det är inte färdigstädat ännu.....

Men man kan inte säda hela tiden så vi har varit på Ikea och köpt ett skoställ, dricksglas, dörrmattor mm vi har varit runt och letat soffa, vi har varit på Linum och tittat på kuddar, jag köpte en löpare.


Efter allt letande så bestämde vi oss för en soffa på ikea där hittade vi också en garderob med skjutdörrar och en fin byrå till mig....nej till OSS! :P


 

Nu är janne och min tid över, han ska jobba imorn och en vecka fram. Jag börjar jobba på måndag och jobbar hela veckan som kommer. Och till nästa helg blir det nog storshopping på Ikea!


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0