Snart är det helg!

God morgon God morgon allihopa!
Idag är det fredag och snart är det helg :) Jag räknar ner timmarna tills jag får helg, nu är det fem timmar kvar....
Nu när jag har jobbat hela veckan känner jag att det ska bli skönt med lite ledigt.
Ikväll ska jag åka till karolina och äta mat, sen blir det utgång. Det var ett tag sen jag var ute med vänner så det ser jag fram emot. Annars har det inte hänt så mycket i veckan som är roligt att berätta om. Jag jobbar på....kommer hem på eftermiddagarna, plockar lite blåbär om jag är på det humöret, äter middag med mina föräldrar ( nu är det inte många veckor kvar tills jag bor i uppsala så jag vill ta tillvara på alla stunder tillsammans med min familj) Plockar jag inte blåbär så åker jag in till lägenheten och fixar och donar där. Jag vill att det ska kännas hemma så mycket som det går. För att det ser ut som så att janne jobbar in i det sista....han jobbar fram till dagen innan vi åker till Mallorca, när vi kommer hem så börjar skolan dagen efter. Då känner i alla fall jag att det inte är så kul om fdet ser ut som stök överallt och att jag knappt hittar mina saker....

Om bara de sista timmarna bara flög förbi.....



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0