Helg!

Då var det färdigjobbat för idag då! jag gick upp 05.03 i morse och infann mig för att öppna på fritids kl 06.30.
Nu har jag slutat och har ledigt i helgen  skönt!!!
Så nu är alltså första arbetsveckan är nu avklarad...lite seg har det varit med 16 barn på 4 vuxna. segt med chill :)

Sälvklart är det så att den dagwn när jag får gå hem tidigt så är det moln moln moln så långt ögat kan nå.....suck.
Frågan som nu inställer sig i mitt huvud är vad jag ska gör av min dag? funderar att gå upp till spåret och plocka blåbär...men jag vet inte...


Det som saknas nu när jag här sitter ledig och fri är min älskling! Han ligger hemma och sover efter att ha jobbat hela natten. Ska ringa och väcka honom om några timmar så få vi se vad vi hittar på :)



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0