Gimo

Jag och Janne har precis anlänt till Gimo och Jannes föräldrar. 
Här ska vi äta middag och Janne ska få sitt hår klippt.
Vi missade bussen vi hade tänkt att ta 17.15 och vi var båda superhungriga så vi gick till hemköp och köpte oss en baugette med räkor och gick tillbaka till stationen och tog nästa buss.
Så gick jag in på mcdonalds och tog några sevetter för att vi inte skulle söla ner oss på bussen men självklart lyckas jag drälla ner mina byxor. När Janne tar en tugga så biter han på en körsbörstomat som exploderar och jag får en massa tomatgojs på hela mig.....vilket var minde kul. Så härmed förklarar jag både mig själv och Janne  
---Klantarslen :)

Lägger in före- och efterbilder på mitt hjärta senare så får ni se resultatet.

Jag gick och hämtade upp min kamera idag!!! så nu kan jag dokumentera mitt liv med bilder igen :)

Nu vankas det mat.



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0