Efterklok

Kom på att hemförsäkringen kanske täcker en del av kostnaderna för mitt slarv med att tappa kameror ( kamera) i golvet.....Bad min far att kolla upp det imorn så kanske jag får tillbaka några hundralappar, det skulle inte vara helt fel :)

Fått höra på omvägar att jag är ett klantarsel :) kan inte mer än att hålla med. Ibland finns det ingen hejd på hur tokigt jag får till det.

Jag måste få klappa mig lite på axeln och säga att jag och systrarna lyckades med maten ikväll, det blev köttfärsbiffar med pestocreme, ungsbakade grönsaker och ungsbakade röbetor med fetaost. mums!!


                                                                                                                       

Nej nu är det socioanalys som står på schemat.
God Natt                                                                                                  


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0