Bokrea

Jag bestämde mig för att ta mig en tur på bokrean idag. Jag var inte ensam om man så säger. Jag hittade en massa böcker som jag skulle vilja köpa men min ekonomi tillåter mig inte att köpa alla.
Men jag köpte en bok iaf  Erotiska Hemligheter heter den. Ska ta o börja titta i den snart...

                                                                                                                                                                             

Annars är väl planen för dagen att fixa lite sommarjobbs-ansökningar, läsa kurslitteratur och städa. Helt sjukt va snabbt det blir smutsigt och skitigt överallt.  
Planen är att vara klar med allt det innan Janne kommer ikväll!  om jag blir det vet man inte riktigt :)



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0