Önskelista

Jag tänker såhär, om jag lägger ut min önskelista på bloggen så kanske det underlättar när släkt och vänner frågar vad jag önskar mig :) ja nej jag vet, det kanske inte alls underlättar men jag smackar upp den här iaf.



Ett bidrag till en ny säng skulle inte sitta helt fel. Vi skulle verkligen behöva en ny säng då vi inte får plats med sängbord vid sidan av sängen...ingen höjdare ska jag säga er! :)


En matberedare skulle underlätta sååå mycket!



En sån här vill jag verkligen ha, skärbrädan vi har nu är bara konstig.



En sån här mateus skål har jag önskat mig i flera år,
de är så fina, jag vill ha en sån så har har nåt fint att lägga
upp typ potatis eller likande i.

Önskat mig kläder, filmer och böcker också,  jag kan inte bara önska mig vuxensaker. Nej det går inte!



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0