2:a advent

Tiden går så fort,shit det är redan andra advent... men det är som det brukar...december månad bara springer förbi i all hast. Men det är bara för mysig tid, alla tända ljus och fina blommor! o jag älskar det :)

Idag stod lussebak på schemat, jag gjorde en lussekrans och vanliga lussekatter  
Vi köpte ett fiffigt plåtställ idag på maxi, gud i himlens milda parader vad de underlättar när jag bakar!

Kransen smakade kalas men utseendet....sådär...jag skyller på att jag aldrig gjort lussekrans förrut.

Julbaket samspelade med kvällens middagsmål. Jag och Janne bjöd Jannes mamma, pappa, syster och pojkvän på advents middag. det blev en supergod förrätt med fikon, serranoskinka och mozzarella efter det lax med pressad potatis och slutligen kaffe, after eight och mina lussekatter. Det blev en riktigt lyckad tillställning :)

Mina mateustallrikar blev super duper fina, det är så roligt att få ta fram dem.





Jannes förrätt.



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0