Uppdatering I

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Men när det var sådär varmt och härligt låg jag mest ute och glassade efter jobbet. Det fanns liksom inte lust att sätta sig framför datorn.

Men nu är det andra tider....regniga tider, o jag som bara hatar regn!!!

Det som har hänt sen sist är att för några helger sedan åkte familjen och Janne ut till Örskär och bara njöt. Det är helt underbart på Örskär, inga bilar, inga affärer, inga människor, ingen stress....Men det blev bara en helg för både jag och syster var tvugna att åka hem för att arbeta.
Jag uppskattar verkligen att vi får möjligheten att få komma och hälsa på, få uppleva sådan härlig natur!
Jag och syster fotodokumenterade allt, här kommer några bilder:

         



Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0