Uppdatering II

Vidare så har jag jobbat på, jobbat jobbat jobbat. Men imorn är det sista dagen för mig, sen blir jag ledig! Det ska bli så skönt att få vara lite ledig innan skolan börjar. Och för er som inte vet så har jag sökt lärarutbildningen...i efterhand så jag vet fortfarande inte om jag har kommit in. Kommer jag inte in så blir det socialpsykologi eller pedagogik.


I fredags ( 1:a augusti ) blev jag och Janne sambos...eller jag det känns inte riktigt så ännu eftersom jag fortfarande har en massa saker kvar i knivsta, min säng och mina kläder. Sen är det så att Janne jobbbar ett gäng dagar till så även då jag har fått nyckel och betalar hyra bor vi nog inte ihop än på någon vecka.

Nu ska jag ge mig, sängen väntar!
Imorn ska vi köra över lite mer saker :)

God natt på er allihopa!


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0