Släppa taget

Hej mitt namn är Cecilia och jag har svårt med förändringar!
Nu sitter jag här, i lägenheten i Uppsala och känner mig lite rotlös.....
Jag har nu gjort en stor förändring i mitt liv nämnligen flyttat från Knivsta för att stå på egna ben.
Mina föräldrar hjälpte mig över med min säng och allt annat som var kvar i mitt rum. Så nu har jag knappt nåt kvar i Knivsta och det känns lite konstigt...




" - Du vill gärna ha en fot kvar här va?" Om sanningen ska fram så är det pecis så jag känner just nu, inte riktigt redo att släppa taget...

Postat av: Sanna

Hej fina Cecilia! Låt de tankarna komma, jag va likadan i början när jag flyttade, men det är desto härligare att åka hem och hälsa på nu när man inte går på varann hela tiden =) Är helt säker på att det kommer kännas kanon, det är helt underbart att dela livet med sin själsfrände! Hoppas vi kan ses snart, det skulle va roligt! Ta hand om er! Kram

2008-08-11 @ 08:49:23
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0