Shopping inför resan

Om cirkus en vecka åker jag och mitt hjärta till Mallorca så jag bestämde mig idag för att inhandla nån bra bok till semestern. Jag tycker att det är så himla gött att ligga på stranden eller vid poolen och läsa en riktigt bra bok, en bok som man försvinner in i för att den är så bra.
Det var just en sån typ av bok jag var på jakt efter. Jag hittade några ett par böcker P.s. Jag älskar dig och Där regnbågen slutar av Cecelia Ahern och Mars åtrår Venus, Venus ålskar Mars  av John Grey ( tror det var så boken och författaren hette)som jag tycker verkar bra men om det ör riktigt bra böcker , vet inte om de är riktigt bra böcker än eftersom jag inte har påbörjat nån av dem.

 


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0