Sådär ja

Nu är jag sambo och jag börjar vänja mig vid att bo och ta hand om mig själv :)

De första dagarna i lägenheten grät jag typ en gång i timmen, men efter att spenderat några dagar här har jag anpassat mig till förändringarna och det känns otroligt bra!

Igår  gjordes det en utflykt, till exotiska Gimo. Där vi åt mat hos Jannes föräldrar för att sedan åka och titta på fotboll, det var vår första utflykt som sambos :) Idag åker Janne tillbaka till Gimo för att jobba en sista vecka. Själv blir jag kvar i uppsala ikväll och bjuder över Martina  på middag och en film för att imorgon åka till Knivsta. Där blir jag kvar hela veckan då jag ska jobba på skolan.


Innan något av ovanstående sker ska Cecilia ner på stan och köpa en dator!!! WIE :)

Postat av: din

Du förstår den här mannen slutar aldrig längta

och på dej, slutar jag aldrig tänka.







we can DO IT;)

2008-08-16 @ 03:54:40

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0