Flytta flytta flytta

Idag går stora flyttlasset, säng, skrivbord, korgstolar, bord och kläder ska köras över till uppsala idag. :)
Men va mycket grejer jag har! vi har redan kört över en massa saker...hela legenheten är full med kartonger och grejer, det kommer bli kaos senare idag när allt annat kommer!!

Det är inte så jätteroligt att flytta ska jag säga er! det tar liksom aldrig slut med saker som ska packas ned, känns inte som jag gör annat än att packa, packa upp, packa, packa upp.

Det är med gråten i halsen som jag lämnar huset på Runristarvägen, jag har trivts så otroligt bra här! Men även Cecilia ska ta sig i kragen och bli vuxen...

Nu väntar en höst tillsammans med min allra bästa vän och kärlek!





Hej då,  älskade hus!


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0