tack du gjorde min dag!

Shit va glad jag blev när jag står på ica och nyfiket tittar på sempers nya "nattmat" för barn och så får jag en hand på axeln samtidigt som jag hör " du är så himla fint klippt". Jag släpper barnmaten, tror att det är nån jag känner...men nej nej. det var en kvinna i medelåldern som jag aldrig sett förut!!

fick komplimanger för min frisyr tidigare i veckan på form, men just att det helt sonika kommer från nån man inte känner gör att, ialla fall jag blir lite extra glad! :)


Postat av: Maria

hehe helt sonika :)

2008-04-19 @ 14:27:13
Postat av: Anonym

haha! varfor i helvette tittade du pa sempers nattmat? crazy.

2008-04-20 @ 07:31:34
Postat av: Anonym

haha! varfor i helvette tittade du pa sempers nattmat? crazy.

2008-04-20 @ 07:32:02
Postat av: martina

that's me! sag det twice eller inte alls!! hahahaha.
(gud vad hander)

2008-04-20 @ 07:34:18
Postat av: martina

det var btw inte meningen att glopmma mitt namn de forsta tva gangerna...(som alltsa inte va tankt att bli tva ganger...som nu har blivit fyra...dock med nu lite slight variation) herregud jag mast everkligen sluta nu. o lagga mig. ned.

2008-04-20 @ 07:36:15

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0