klappat och klart

Så nu äntligen har jag fått in min ansökan, satt flera timmar igår och säkert tre timmar idag innan jag fick till det!!
shit va skönt det känns!
Och så får jag höra, nyss, att de har flyttat fram amälningsdatumet till den 18 april, tack för det! Min pluggtid blev lidande eftersom jag var tvugen att sitta med ansökningen och jag hade ju inte behövt stressa om de hade meddelat lite tidigare! men men...

Härligt med lite vårväder! lite skillnad mot igår när himlen öppnade sig ett flertal gånger....
Jag håller tummarna för att vi får fint vänder imorn också, för då fyller jag år :) jag är lite nyfiken på vad de har köpt till mig :P

Nu bär det av in till uppsala för ett seminarie om enkäter, spännande!!!




Postat av: martina

HIPP!

2008-04-16 @ 04:42:10

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0