Högskoleprovet

Så var högskoleprovet skrivet! Känns bra att äntligen få ha skrivit det, nu väntar jag bara på reslutatet som ska komma om ca fyra veckor.

Det var bra tungt att gå upp innan sju n lärdagmorgon och veta att man ska vara borta typ nio timmar för att skriva prov....Janne var supergullig som sov över för att kunna skjutsa mig på morgonen.

Det gick väl inte superbra, men det var första gången. Många säger att första gången får man rätt låg poäng, skriver man det igen så brukar man kunna förbättra sina poäng. Så jag hoppas att det går bättre i höst när jag tänkt skriva igen!

Hela långa dagen bjöd på riktigt Sallyväder = finväder. Så efter provet kom pappa i Sally och hämtade upp mig och Maria. Vi skjutsde henne ner på stan, sen gled jag och pappa hem.

På kvällen kom Håkan och Catarina över på mat, ja kände mig mör i hela kroppen, som om jag hade blivit slagen typ... så jag tog sängen på ryggen skapligt tidigt.

image50


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0