Grattis

Nu var ett ett tag sen jag skrev ett inläggm vad har hänt sen sist?
Jag åkte hem till knivsta efter det att jag och Janne varit i Gimo. I fredags fylle mamma 47 år! Vi firade henne med frukost och paket på sängen. Hon fick filmer och kofta av mig Caroline och Janne. Av pappa fick hon en ny mobiltelefon.

Efter morgonfikat bröt vi upp allihopa, mamma till jobbet, olivia till skolan, janne likaså. Jag syster och pappa styrde för kvällen. Diskade, städade osv.

vid fyra åkte vi in til Hambergs Fisk och hämatade upp en skaljdursplatå....herregud så gott det var! Tror inte jag ätit så goda skaldjur nån gång!

Vid åtta tiden dök en gäng upp för att fira mamma. SÅ då blev det tårta, kaffe och konjak.

Jag drog mig undan rätt tidigt eftersom jag skulle upp tidigt och ta mig till SLU där hörskoleprovet skulle skrivas.

Allt som allt var det en riktig trevlig kväll!

               
 

Postat av: Malin Nestoooor =)

Tjoo.. hur gick det på högskoleprovet då? Kändes det bra? Kram

2008-04-08 @ 19:58:52
URL: http://malinnestor.blogg.se

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0