bonusbesked och studera.nu

Jag tog mig ner!
Bra gjort Cecilia :)

Jag var tillbaka på min gamla skola och arbetsplats, Gredelby Skolan idag. Kände mig halvmotiverad till det innan jag gick dit men väl där så trivs jag som fisken i vattnet. Alla barnen är så fina, de sprang och mötte mig på skolgården när jag kom :)

dag plockade jag in vuxenpoäng, när tidningen buffè med ett bonusbesked dimper ned i postlådan. Cecilia hade lyckats skrapa ihop 25 kr som hon kan handla för nu! Min första egna bonuscheck från ica! haha
image71


Nu sitter jag prarallellt och föröker söka program och kurser på studera.nu. Men tack o hej va dåligt det går!!! Segt och jävligt, blir utloggade hela tiden, jag blir galen!!!!
Hur ska det gå om jag inte får in min ansökan i tid för att deras hemsida krånglar......:(

Jag ska göra ett försök till, sen ger jag mig för idag och provar imorn igen.




Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0