Att det kan vara så roligt......

Med fotboll?! och Champions League närmare bestämt......Sitter fast i lägenheten, tillsammans med två fotbollsnördar, inte så roligt om du frågar mig.

Jag har försökt sysselsätta mig med massa annat. Jag har diskat, tittat på barnmorskorna på tv, styrt upp matlådor, pratat med Karolina, ringt hem.
Det finns en sak till jag skulle kunna göra - träna till högskoleprovet som ska skrivas på lördag. Men jag är så slut i huvudet så jag vet inte om jag lär mig nåt.....tål att tänkas på iaf :)

Imorn är det föreläsning vid åtta efter det ska jag o janne sätta oss med lite fler högskoleprov och träna.

Postat av: Anonym

men då :( champions leage som är det bästa som sänds på tv! lite äkta underhållning

2008-04-03 @ 22:35:30

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0