Äntligen utgång

Det blev en lyckad utgång måste jag säga :) Jag hade skitkul! 

Det började med att jag åkte in till janne, åt middag med honom. Efter det tog vi bussen ner till stan, närmare bestämt till hans kompis jacob. Där satt vi ett bra tag och snackade, riktigt trevligt. Några i sällskapet skulle på nation vilket gjorde att vi kom väldigt tidigt till saluhallen...
Men vi gick in, träffade thomas, Per och Gustav och vips sa det, så var stället smockat med folk! :)
Vi stötte på Jannes gimokompisar också så vi blev ett skapligt gäng.

jag och janne rullade hem vid två-tiden med en kebabrulle i handen.....väl hemma somnade vi först med kläderna på, jag vaknade till efter nån timme och det var en lögn att få liv i Janne...men efter sisådär tio försök fick jag liv i honom, så vi kunde borsta tänderna och gå o lägga oss igen, den här gången utan kläderna på.

Självklart vaknar jag tidigt dagen efter med huvudvärk....men det var det värt!


    
     


Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0