22 år

Vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är Cecilias födelsedag
HURRA HURRA HURRA!!!!

Så då har man blivit 22 år....känns inte direkt men det är alltid kul att fylla år! Jag älskar det :)
Jag har blivit uppvaktad här på morgonen, kl sju kom hela gänget in. Lite tidigt enligt mig men mamma skulle iväg till jobbet. Det är alltid lika kul att ligga där och låtsas som om man sover fast man har legat vaken ett bra tag...:)
Det kanske inte är så för er men jag är så lättväckt så jag vaknar direkt när någon går ner för trappen till köket ( jag har mitt rum precis vägg i vägg med trappen och köket)

Lite presenter fick jag också...jag redogör för det sernare, tydligen skulle jag får mera ikväll :P
Nej nu ska jag ta mig i kragen och åka ner på byn för att handla mat till ikväll.

Over and out
image72

Postat av: Sanna

GRATTIS!!! Ha en skööön kväll med mass (daim!?)tårta!! KRAM

2008-04-16 @ 15:13:52
URL: http://sannastrassel.blogg.se
Postat av: Malin

GRATTIS GRATTIS på födelsedagen!!! Hoppas att den har varit bra och att du fått fina presenter. Käka lite tårta åt mig med... :P

2008-04-16 @ 18:31:26
URL: http://malinnestor.blogg.se

Vad säger du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0